2012. február 15., szerda

Problems




Sziasztok!
Úgy gondoltam, hogy egy pár héten belül jön ihlet. Hát, meg is jött, sőt, nagyon sok ihlet jött. Csakhogy, most jön a rossz hír; nem tudom tovább folytatni ezt a történetet. Nagyon sajnálom. de ez nekem nem megy. Akárhányszor nekiláttam, hogy megírjam a következő fejezetet, csak ültem, és ültem, és volt, hogy egy óra is eltelt, és nem írtam semmit. 
Persze azt az ihletet, ami jött, nem ezen a blogon fogom kiadni magamból. Úgy döntöttem, hogy nyitok egy új blogot. Nagyon sok ötletem van, és ez a történet már nem tükrözi azt, amit valójában szeretnék írni. 
Arra is gondoltam, hogy jó lenne, ha valaki átvenné tőlem ezt a blogot. Persze, elárulnám, hogy én hogy képzeltem el ezt az egészet - mármint a történetet - és ha akarja folytatja a gondolatmenetemet, ha nem, hát nem. Kommentbe írjátok meg, hogy szeretnétek-e átvenni tőlem vagy sem. 
A másik blogomat pedig még ma megszerkesztem. Kiteszem nektek, ha meglesz. Remélem ott is követni fogtok ;).

xoxo
N.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése