2012. február 1., szerda

Bejelentések.



Sziasztok! 
Nagyon, nagyon sajnálom, hogy nem hoztam frisst sem a múlt héten, sem ezen a héten, de, nem fogok nektek kürtölni, kimondom kerek perec: nekem ez már nem megy tovább. Úgy érzem kifogytam az ihletből. Persze, tudom, hogy miről írjak, de nem tudom, hogy fogjak neki. Nagyon sajnálom. Tudom, hogy vannak olyan emberkék, akik szeretik olvasni a történetet, ami csakis - és csakis - a fantáziám szüleménye. 
Szóval, elmondom, hogy most mi lesz:
Először is: Eszem ágában sincs bezárni a blogom! Ezt verjétek ki a fejetekből! Szeretem ezt a történetet, és annyi munkát fektettem bele, hogy nincs szívem ezt a "projektet" eldobni. Megpróbálok rengeteget olvasni, és ihletet nyerni. Szerintem minden írónál eljön az az idő, hogy nincs miről írjon, és kell neki egy kis idő, hogy összeszedje a gondolatait. Hát most én is ezen az időszakon megyek át. Remélem megértitek! 
Nagyon szeretlek titeket, és remélem megértitek, a helyzetemet. 
Amint jön ihlet, jön feji is. Lehet, hogy ez csak egy hétet, de lehet, hogy egy hónapot is várni kellesz rá. Sajnálom :'(

Egy másik bejelentés: 
Kaptam két (!) díjat is, amit szerintem nagyon nem érdemeltem meg. Köszönöm szépen Dóry :* tudod, hogy szeri van! :)

Szabályok:
1.Tedd ki a képet a blogodra! - meglesz ;)
2.Köszönd meg annak, akitől kaptad a díjat! - megvolt! :P
3.Írj le 6dolgot magadról: szeretek gitározni, olvasni, írni, a kedvenc tevékenységem viszont a filmnézés. Nagyon szeretem a régi és a kosztümös filmeket. És végül: kell pasi! :(( (:D)  - nos, ez is megvolt! :D
4.Küldd tovább 5 írópalántának, linkel együtt! 
akiknek tovább küldöm: Beky, Minie 95, Lilluci, és Lizzyke. Bocs, de csak ennyi :(.
5.Hagyj megjegyzést a blogukon! - meglesz ;)

Nos, ennyi lettem volna mára! Szép estét mindenkinek! :*
Szeri
N.

3 megjegyzés:

  1. Drága Noémi!

    Nagyon sajnálom, hogy így érzel, és megértem, hogy egyszerűen nincs ihleted(nálam is van ilyen:D ) De azért valahol a szívem mélyén remélem, nem gondoltad komolyan, hogy egy teljes hónap kibírok új fejezet nélkül!!! (még egy hét is sok!)
    Annyit mondok, olvass sokat, nem tudom honnan, de nyerj ihletet...nem hagyhatod abba ilyen jó résznél(pláne egy hónapig)...nem bírnám ki.
    Üzenem az ihletednek, hogy ha nem jön meg egyhamar, bizony összeakad a bajuszunk:))
    Aludj jól, és álmodj az ihleteddel!!:))


    Sokszor puszil barátnőd,
    Márta:*

    VálaszTörlés
  2. Hali!
    Hát megértem, hogy elment az ihlet,de be ne dobd a törcsit. Nagyon szeretem a töridet,és ha nehezen is de kivárom azt az időt amig feltöltödsz. Pihenj, olvas, szórakoz egy kicsit hátha nyersz onnan is ihletett.Kár hogy a legjobbrészek egyikénél akadtál meg, de talán majd jönnek jobb,izgalmasabb részek, ha újra magadra találsz.
    Puszika neked, maradok lelkes rajongód.
    Kitty.

    VálaszTörlés
  3. Szia Noémi!

    Először is teljes mértékig megértelek az ihlet hiánnyal kapcsolatban, hisz mostanában sajnos én is ebben a cipőben szenvedek... :S Szóval...

    Másodszor pedig nagyon, de nagyon jól esik, hogy a díjjakkal kapcsolatban rám is gondoltál! (: Nagyon, nagyon szépen köszönöm őket... Amint időm engedi ki is teszem, majd őket!

    Millió puszit és sok-sok ötletet neked!

    Minie95(:

    VálaszTörlés