2012. január 22., vasárnap

Válaszok + meglepi.

Helló! :*
Nos, mivel már több mint kilencezren meglátogatták szerény blogomat, úgy gondoltam, hogy  kötök veletek egy egyezséget. Ha a látogatóim száma eléri a 10.000-et, és ha meglesz az 50 követő, akkor megleplek titeket, egy extra hosszú fejezettel, amelybe ti mondhatjátok meg mit írjak bele. Nah, de ennyit a meglepiről...

Nagyon szépen köszönöm a 18.fejezethez írt megjegyzéseket! Szeretnék válaszolni is rájuk ;):

agika: Köszönöm hozzászólásodat, és örülök, hogy tetszettek! :* Megsúgom, hogy a következő fejezetben, ki fog derülni, hogy honnan tudta, hogy hol lakik Kris. ;)

orsy: Örülök, hogy neked is sikerült örömet okoznom. Igyekszem, minden fejezetbe beleszőni egy kis komédiát. :P Köszönöm a megjegyzésedet. :*

Nóci: Nem, nincs Robnak semmilyen "beépített" embere :D. Ki fog derülni a következő fejezetből, hogy Rob honnan is tudta meg, hogy hol lakik Kris. Neked is köszönöm hozzászólásodat! >:D<

ღDevilღ: Sajnálom, hogy csalódást okoztam, de nyugi, nem sokáig lesz Robsten háza tájékán minden oké ;). Amúgy, mindennek megvan oka. A kibékülésnek, annak, hogy Rob meg sem lepődött, amiért Kris ilyeneket álmodik... nah, de nem mondok semmit. Majd mindenre fény derül. :P
Én is puszillak! És nagyon szépen köszönöm a komidat! :* X
Szeri van minden olvasómnak! :)
xoxo
N.

1 megjegyzés:

  1. Hát eddig nagyon tetszik, és kíváncsian várom a folytatást. Egy-két dologra én is kíváncsi voltam, de már másnak ugyan, de válaszoltál.
    Hát akkor lássuk mivel fogsz meglepni minket,mert hogy lesz meglepi az biztos!!!
    Puszika Kitty

    VálaszTörlés