2011. november 27., vasárnap

I'm sorry... :(


Sziasztok!
Nagyon-nagyon sajnálom, EGY EGÉSZ HETET kések a frissel - vagyis csak annak a felével - de igérem, hogy holnapra felteszem az új részt. Vagyis csak a felét. :P
Gondolom, nagyon a p**csába kívántok, de nagyon nehéz nyolcadikosnak lenni. Lehet, hogy nem érdekel titeket, de azért elmondom, hogy, hogy is zajlik nálam egy hét...
Hétfő: 3. suliban, aztán 4-5ig hittan. :( És mivel tanulnom is kell...sajnos... alig marad időm még élni is...
Kedd: 1.vagyok - hála az Istennek... - és szerencsére, a tanuláson és a gyakorláson kívül, semmi dolgom, úgyhogy ezentúl keddenként fogjátok kapni a frisseket... és be is fogom tartani!!!
Szerda: ismét 3.vagyok a suliban, és 4-5ig gitáróra... hatra hazakeveredek, aztán tanulok...X(
Csütörtök: :-<, 3.vagyok, és aztán tanulás! Ismét...X(
Péntek...az én napom! :P: Csak kettőig vagyok, és 4-5.is megint hittanóra... De öttől, viszont weekend... :D
Szombaton vagy bulizni megyek, vagy csavarogni... de az biztos, hogy nagyon ritkán ülök itthon, vasárnap pedig mise után időm mint a tenger. Ezért hoztam mostanában vasárnap a frisseket! 
Remélem megértitek! És bocsi, hogy ennyit papolok magamról, de nem tehetek róla...szeretek magyarázkodni ;).
Holnap akkor, hozom a frisst! ;)
Kellemes estét!
xoxo
N.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése