2011. november 28., hétfő

12.Fejezet - Family Life (part two)



Sziasztok! Meghoztam a várva várt második részét a 12. fejezetnek! ;)
Remélem tetszik majd! 
Nagyon szeretlek titeket, és örülök, hogy újabb RO-val bővültünk... ;)
Jó olvasást!
xoxo
N.


Reggel Vanessa keltett. És hát nem úgy, hogy kedvesen megszólított: „szia Kris! csináltam neked reggelit, kávét, itt az újság, nyugodtan feküdj vissza délig én nem zavarok...”, áhh... a f**szt! Sunyin bebújt az ágyba, és elkezdett ugrálni rajta, s közben azt kiabálta, hogy „kaját! kaját!”. Én pedig ezért a reggeliért, letepertem szegéynkét az ágyra, és jól megcsikoltam! Időközben Rob is adott életjelet magáról, s végül ő is beszállt a játékba. Tíz perc játék után Vanessa pocakja hangos korgásba kezdett, szóval jobbnak láttuk megtankolni. 
A reggeli a kedvenc kajám volt. Pizza!!! :D Igen, igen, tudom, nem valami egészséges kaja, de szarni bele!!! XD Nem szó szerint... :D

Miután rendesen megtömtük magunkat jobbnak láttam, ha lelépek, mert már amúgy is, az óra tízet mutatott, és nekem estére vissza is kell érnem a koliba. 
Vanessa arcán, láttam, hogy egy kicsit elkeseredett arcot vág, de tudattam vele, hogy hamarosan ismét látjuk egymást. Mivel Rob a kocsijával vitt a tengerparti házba és majd magához is, ezért kénytelen voltam Robbal hazamenni. Nem mintha ellenére lettem volna. Hiszen én minden pillanatnak örülök, amit vele töltök. Az elmúlt egy hónap sok mindent megváltoztatott. Egyszerűen imádom Robot! Nem éreztem még így senki iránt sem. És ami a legjobb, hogy tudom, hogy ő is viszont szeret engem. Hogy honnan? Érzem! 

Az utat nagyon csendben tettük meg. Rob az útra, én pedig rá figyeltem. Amint a hosszú ujjait néztem, a gyönyörű kék szemeit, a hosszú, borzos haját, átfutott rajtam egy boldogság hullám. Olyan boldog voltam, hogy ez az adonisz az enyém. Csak az enyém! Szeretem őt! Jobban mint akárkit ezen a földön! Rám tekintett, és láttam a szemeiben, hogy ő is ugyanúgy érez jelenleg mint én. Szinte meg lehetett tapintani a rózsaszín felhőket körülöttem. 
 - Megérkeztünk - mondta Rob. Észre se vettem, hogy már a kapum előtt parkol a kocsi. Rob kiszállt, és kinyitotta nekem az ajtót. Nem győzöm hangsúlyozni mennyire úriember. :P

Az ajtónál, épp a kulcsomat kerestem, mikor Rob megölelt hátulról, és a nyakamat kezdte el lágyan szívogatni. Halkan felsóhajtottam, és egyre gyorsabban kerestem a kulcsot. Mikor meglett kinyitottam az ajtót, és az első dolgunk az volt hogy egymás ajkait kezdtük falni. Nem is akárhogy. Szinte téptük egymás ajkait, és bevallom, hogy cseppet sem bántam. Egy kicsit elragadtattam magam, mivel Rob isteni telt ajkaiból egyszer csak folyni kezdett a vér. Ekkor viszont észbe kaptam. Ezt nem kellene ennyire durván csinálni.
 - Ohh... Rob, annyira sajnálom, de tényleg én nem aka... - nem tudtam folytatni a mondanivalómat, mivel Rob betapasztotta a számat a sajátjával. Olyan csókot adott, hogy a térdeim is megremegtek tőle. Mindent befedett az a bizonyos vörös köd. úgy tartott Rob a karjaiban, mintha egy rongybaba lennék. Ekkor viszont felemelt, és meg sem állt velem a hálóig. Úgy látszik nem érdekli, hogy folyik - vagy már csak folyt - a vér az ajkaiból. Engem ugyan nem zavar. 
Olyan mintha tudná, hogy mire vágyok. Amikor azt szerettem volna, hogy lágyabban csókoljon, akkor úgy csókolt, mintha porcelánból lennék, s mikor ezt, hogy legyen egy kicsit szenvedélyesebb, és vadabb, akkor átkapcsolt. Az elkövetkezendő 20-30 percben viszont nem pazaroltam gondolkodásra az időt. Engedtem, hogy a vágyaim vezessenek. Rob ugyan nem bánta ahogy láttam... és éreztem... :P

Egy szenvedélyes szeretkezés után letusoltunk, majd összecsomagoltam. 
Körülbelül egy olyan 10 percig tartó csók után mindketten elindultunk. Én Bostonba, Rob pedig haza, Vanesszához. 
Egész úton azon gondolkodtam, hogy vajon az elmúlt éjjel, miért nem álmodtam a furcsa vámpírcsajsziról. Olyasmi is megfordult a fejemben, hogy mi van akkor, ha ez a Katherine nem csak a képzeletem szüleménye. Mi van akkor, ha tényleg létezik? És megálmodtam a tartózkodása helyét. Arra is gondoltam, hogy elrepülök Londonba, de elvetettem ezt az ötletet. Ugyan már Kris! Te nem vagy ennyire bolond! Nem szabad hallgatnod az álmaidra! Vámpírok nem léteznek, és kész! Bekapcsoltam a rádiót, hátha adnak valami jó számot is... Jelenleg a valami diszkó szám ment. LMFAO - Party Rock Anthem... bevallom, ahhoz képest, hogy mennyire nem állom az ilyen dalokat, az bizony nagyon megtetszett! :P
Ezután egy melankolikusabb dal vette kezdetét. Ismerem a dalt. Adele - Someone Like You.
Az egész utat végigénekeltem. Szinte minden dalt ismertem. 
Mire a koliba értem, már alkony volt. A kedvenc napszakom! Még nem voltam fáradt, ezért miután kipakoltam, elmentem az egyik törzshelyemre. Egy közeli parkba. Gyönyörű hely, és ahogy a kora téli naplemente megvilágította olyan volt mint egy álom. Csináltam is egy képet róla, azért, hogy mindig, mikor ránézek jusson eszembe, az az érzés ami jelenleg átjárja a lelkemet, és hogy sose felejtsem el azt, hogy az élet múlandó, és ezért ki is kell azt élvezni... 

Hát ennyi lenne lánykáim ;)
Remélem megtiszteltek a komitokkal! És ismét bocsánatotokért esedezem, amiért ennyit késtem ezzel a felessel :D  

A park:

3 megjegyzés:

  1. Szervusz Drága!

    Először is csak azért és csakis azért bocsátom meg azt, hogy ennyit késtél, mert tudom mennyirre terrorizálnak nyolcadikban a tanárok.:P...a fejiről ismét csak annyit tudok mondani, h remek, mint mindig! Különösen tetszett a második rész eleje, a boldog "családi" élet bemutatása. Ügyes vagy, csak így tovább! Izgatottan várom a következőt!

    Puszi, Márta!:*

    VálaszTörlés
  2. Szia Rockpassion!

    Először is nagyon de nagyon szépen köszönöm a komidat, amit nekem írtál! Igazán jól esik, hogy írsz! (: Másodszor pedig elszeretnék mondani valami...

    Amit hozzám írtál az nem igaz! Mármint...
    "Tudom, hogy egy hülye picsa vagyok, amiért nem hoztam már nagyon régóta frisst, de vasárnap azt is elmagyaráztam, hogy miért nem... :( Tudom, hogy most már a kutya se kíváncsi rám... :( :((" Ez NEM IGAZ!!!!!!!!!!!!!! Nem vagy az és én igen is kíváncsi vagyok rád, csak sajnos nagyon de nagyon kevés az időm! :/:/ Mint ahogy azt te is írtad nehéz nyolcadikosnak lenni.. Most én írom... Nagyon nehéz tizenegyedikesnek lenni. Sajnos nagyon sokat kell tanulnom, főleg most, hogy ebben az évben földrajzból érettségizem. Tudom, hogy alapjáraton ez a legkönnyebb az érettségik közül, de egy olyan lánynak aki előkészítős lévén még csak a tizedik osztályos tanagyagot tanulja és még a földrajzot sem tanulta végig elég nehéz. Na mind1 most nem is ez a lényeg hanem, hogy májusban érettségi, addig ki kell dolgoznom az összes tételemet (40) és meg is kell tanulnom. Be van osztva egy héten 5 tételt kell idolgoznunk, ami nekem elhiheted, hogy nem kis munkába kerül...  Már maga ez az egy tantárgy totálisan leszívja az eneregiámat, emelett még ott van a többi... :/ Aztán a sulin kívül itthon is és a család ügyeibe is be kell segítenem ... Vigyázni unokatesóimra stb... Szóval így alig marad időm.. Egyszer –egyszer ha van egy kis energiám akkor olvasok, de lényegesen kevesebb van azóta, hogy megkezdődött a suli.. :/ Ezzel pedig az is együtt jár, hogy keveset olvashatok  Na jó ezt inkább most hagyjuk, mert tudom, hogy mentegetőzni mindenki tud, de sajnos ez az igazság. Nagyon szeretem a töridet olvasni, de mivel nem tudom biztostosra ígérni, hogy minden fejihez tudok majd komit írni.. ígérem, hogyha néha-néha egy feji kimarad akkor azt majd utólag elemzem.. .Sajnálom, de nem tudok, mit tenni... :/

    Szóval a fejiről!
    Elolvastam és bátran kijelenthetem, hogy nekem nagyon tetszett! (: Katherine, Rob volt barátnője és Vanessa anyukája, mint vámpír? Jó kis fordulat... Nagyon bírom Vanessát.. (: Nagyon Cuki na é s Rob&Kris  <3 Nagyon, de nagyon..  Imádom őket! Már nagyon várom a folytatást! (:

    Ui: Sajnálom, hogy most mindent rádzúdítottam, de mindenképp megakartam magyarázni a hiányosságaim okát! És kérlek ne haragudj meg rám, ha ezentúl véletlenül nem írnék vagy épp nem rögtön írnék komit! Nem számdékos! :/ (:
    Puszi: Minie95
    Xoxo <33

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon tetszett ez a fejezet is! Kíváncsi vagyok igaz-e ez a vámpíros dolog... :P
    Remélem hamar lesz friss!!
    Puszi: Orsy

    VálaszTörlés